Főszerkesztő 2013.07.31. 12:11

Sziget helyett R33

2013. augusztus 8-án, csütörtökön a Csótánydzsó, a III/2 és Gyáni Levente társaságában lép fel a KOC az R33-ban. Ennek a kapcsán kerestük meg Bélát.

Legutoljára az áprilisi koncertetek kapcsán írtunk rólatok. Azóta mi történt a zenekarral?

Gyakorlatilag semmi. Olyannyira, hogy a többiek már azt hitték, hogy megint feloszlottunk... Amúgy a múlt héten próbáltunk, meg talán még egyszer az áprilisi elmaradt koncertünk előtt. Egyébként a márciusi koncertünk kapcsán írtatok rólunk, de tökmindegy (nevet).

És az a koncert hol lett volna?

Szintén az R33-ban. Ráadásul az hétvégén. Persze végül azért nem lett megtartva, mert a Csáp lemondott rólunk. Mondván velünk is csak többen lettek volna (nyerít). Szerencsére a Schleki szerint a minden héten csütörtökön megrendezésre kerülő 100-as klub műsorába tökéletesen belepasszolunk. A CsótányDzsónak amúgyis nagy rajongója vagyok, a III/2 mulatós-punkja tulajdonképpen már 2010-ben kipattant a fejemből, csak a megvalósítás előtti stádiumában megbukott, de az nem olyan lett volna, mint amit a srácok csinálnak, ettől függetlenül persze érdekel, a Gyáni Leventét meg nem ismerem. Állítólag a Karabélynak volt az énekese. Őket még egyszer láttam valamikor nagyon régen.

Egyáltalán nem számítottam rá, hogy ilyen bő lére ereszted a válaszadást. Node lépjünk tovább. 8-án a Sziget - mint potenciális rivális - lineupján szerepel többek közt a Ska-P meg a Bad Religion. Nem félsz, hogy elhappolják a közönséget?

Igazából leszarom.

Jó de mégis. Milyen érzés az, hogy Európa egyik legnevesebb fesztiváljával egy időben játszotok. Ez elég merész vállalkozás nem?

Mikor a Schleki megkeresett, hogy volna ez a fellépési lehetőség, mondtam neki, hogy az időpont okés, de várjunk még vele, mert várok egy hívást a Gerendaitól, mert még nem állt össze a végleges lista a hajógyárin, és tudjuk milyen hárklisak a szervezők, hogy koncert előtt két héttel meg egy hónappal utána nem szabad Pesten máshol fellépni, mert akkor szerintük nem jön el a nép. Aztán a Karcsi baszott hívni én meg nem vártam tovább úgyhogy végül igent mondtam. Úgyse akartam hatszázér szlopálni a vizezett sörüket, a fröccsárakba meg bele se mertem gondolni ezekután. Meghagyom ezt az örömet a Janinak, akinek pont erre a napra van ingyenjegye, de azért a saját koncertjére csak eljön mer különben kibaszom a gecibe. Vagy nem. Csak viccelek. (mosolyog) Demokrácia van. Egyébként a Kék Halállal meg azért nem léptünk fel idén a Bánki-tavon, mert hiába egyeztettük le a szombati koncertet, ha a végső komfirmáló e-mailt meg nem kaptam meg. Aztán meg vasárnap hallom, hogy ki is voltunk plakátolva meg minden, de ez nem tartozik ide.

Erről a Bánki-tavas hepajról nem is tudtam.

Perszehogy nem, mert nem szóltam róla (legyint).

De ha már a pénzről beszélünk. Mik az árak?

Igazából nem beszéltünk pénzről, de 500 forint a belépő, ami nagyjából lefogyasztható. Asszem sör már 400-ér is van amúgy. De most komolyan. Mindig megy a fika, hogy milyen geci drágák a Hungaroringnél az árusok a Forma 1-en, hogy 800 a sör vagy mennyi (ahova vihetsz magaddal amúgy) és ezen a 600-as Ászokon meg csak én bukok ki? Meg hogy a cigivel is megy ez a szarakodás. Amúgy erről írtunk egy számot. Na azt majd elő is adjuk csütörtökön. Jó igazából a zene már megvolt már korábban, csak a szöveget kellett átírnom, de az egyelőre csak a fejemben van meg, úgyhogy megyek is. Szevasz.

Ja! (visszafordul) Lehet lesz egy szintisünk.

facebook esemény


A bejegyzés trackback címe:

https://koncertlesz.blog.hu/api/trackback/id/tr225435431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása