Főszerkesztő 2013.01.09. 13:52

Nemzetközi Béla Nap

2013. február 4-én a Szabad az Á...-ban tartják meg, a hagyományőrző Nemzetközi Béla Napot. Az est házigazdája, Béla a következő sajtóanyagot küldte (és arra nem volt képes, hogy a linkeket valóban hivatkozásként jelölje, mi meg nem nyúlunk hozzá)

"Közvetlenül azután, hogy lefoglaltam a február 4-i dátumot, egyből azon kezdtem filózni, hogy jó-jó, de mégis ki a tökömmel lépjen fel a KOC, merthogy az alap volt, hogy a KOC az bizony fellép.

Ugyanis kitaláltam, hogy elég lenne, ha minden hónapban csak egyszer hódítanám meg a világot jelentő deszkákat és akkor a zenekarjaim többi tagjának se lenne ez olyan megterhelő, hiszen a négyhavonta 1-2 az igazán nem sok. De ötletem momentán nem volt egy se, úgyhogy arra jutottam inkább nem is szenvedek sokat a kérdéssel, úgyhogy az egész estére felpakolom magam a színpadra. Így állt össze az alábbi zseniális szett.

Az estet a Fit Fat gastro-surf zenekar kezdi, amiben ugye én általában vetíteni szoktam, ám azt mondta a Schleki, hogy sokkal faszájosabb lenne, ha ezúttal csak a főzést intézném. Jogos, hiszen a legutóbbi szarvaspörköltről simán lemaradtam és csak az utómunkákban vehettem részt. Konkrétan a felvételek alapján elkészítetettem - és ezt bátran állíthatom - a világon az első autentikus gastro-surf videoklipet.

A második zenekar a már korábban említett Kids Of Cracatau, ami szégyen, nem szégyen, idén lesz 20 éves és ezen kívül nagyon sok mindennel nem is tud dicsekedni. Hacsak azzal nem, hogy van egy dalunk a MALÉV-ról, és ahhoz van egy eszméletlenül jó videklip, amit csilliárdokért kézítettünk el, mert a green box, az nem egy olcsó mulatság. Amúgy akit érdekel... Ezen a jeles estén újra eljátszuk a Manót. Ja! És feltehetőleg nem fognak három szám után lekeverni... Nem úgy, mint a Kuplungban.... Hazaküldeni meg pláne nem, mert ugye akkor ezen a ponton véget is érne az este, pedig még csak most jönnek a csuda dolgok.

Ugyanis a Jani miután kimászik a dobok mögül, leül a kis laptopjához és a Kék Halál belecsap a lecsóba. Új számokra ezúttal se számítson senki az ország és a világ egyetlen polifonikus IT duójáról, mely a legrangosabb sitcom és brazil szappanoperaírók tollvezetését megszégyenítő módon vázolja fel egy átlagos vállalat ármánnyal és szerelemmel zsúfolt minden napjait, mindezt remekbeszabott zenei alapra komponálva, mert minek. Viszont a múltkor eszméletlen jól működő vizuált megint megcsináljuk, mert én azon konkrétan beszartam a gyönyörűségtől annyira jó volt.

Végezetül pedig jön a méltán ismeretlen Vállalhatatlanok, tekintve, hogy ezzel csak egyszer játszottunk eddig és akkoris az Á...-ban. Legutóbb a Schleki kellőképpen szalon-spiccesre itta magát ahhoz, hogy felmenjen a színpadra dobolni, én meg követtem és úgy 5 év után a nyakamba akasztottam a basszusgitárt, ami már annak idején sem volt az erősségem, aztán elkezdtünk jammelni és több legendás slágert legyártani a helyszínen, amihez a Zozi segédkezett, aki egyébként a Mocsok egy Kölykökben játszott valamikor és innen vettem az ötletet a Vállalhatatlanok névhez, amire amúgy azt mondják (már a Vállalhatatlanokra), hogy jobb, mint a Bizottság. Ez ilyen.


És most pár keresetlen szó következik a jegyárakról. Az van, hogy ha eleddig nem lennél az Á... pártoló tagja, akkor helyből 500 forint megfizetésével azzá válsz, amit aztán lefogyaszthatsz és kapsz még egy csicsás laminált kártyát is, amit tegyél el és legközelebb csak fel kell mutatnod.

Ezen felül van még egy potom 500 forintos zenekari támogatás is, amiért cserébe viszont az első 10 érkező szintén kap egy jegyet, csak ezen az fog állni, hogy EBÉDJEGY, aminek leadásáért cserébe kap egy adagot a még nem tudom miből. A többieknek sajnos csak azt tudom tanácsolni, hogy érezzék jól magukat a pénzükért, ami szintén egy remek elfoglaltság amúgy.

Tehát összefoglalva: a jegy vagy 500 vagy 1000, de az 1000-ből is 500 leiható, a fennmaradó meg ha sietsz, akkor leehető. Szóval szinte ingyen van.

És végül de nem utolsó sorban jöjjenek a linkek sorban:

A hely:
http://www.facebook.com/szabadaza

A zenekarok:
http://www.facebook.com/fitfattrio
http://www.facebook.com/kidsofcracatau
http://www.facebook.com/kekhalalband

A youtube linkek:
KOC - Malév
https://www.youtube.com/watch?v=C9bYU39boBs

Vállalhatatlanok - A serfőző
https://www.youtube.com/watch?v=i7D7f0LgzbQ

Kék Halál - Belső Mail (tökre nem ilyen már.. a facebook oldalon van egy soundcloud link.. abba hallgass bele, mert kábé olyan)
https://www.youtube.com/watch?v=FIzbCP4lef4

Fit Fat - Légy
HAMAROSAN"

facebook esemény


A bejegyzés trackback címe:

https://koncertlesz.blog.hu/api/trackback/id/tr155008079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása